هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

نیایش

معبودا !

مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای آگاه و راضی کن تا

کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را به هم نریزد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آسمان سیاه است شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 02:48 ق.ظ http://d.blogsky.com

صبای صاف صفا ٬ از مهبط محبت الهی ٬ به قلب پیوسته خسته و شکسته من که ناگسسته به کلامت می اندیشد ٬ وزیدن میگیرد و مرا به روی موجی از عرفان و به اوجی از ایمان میرساند که در این زیستنهای زمینی هیچکس آن را نو بر نمیتواند کرد که از تو باید به عظمت خدای تو پی برد ...

گاها زندگی انسان را بهم می پیچد تا بیاموزد...
در اوج ایمان به یاد ما هم باشید
در پناه حق

ثنائی فر شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

هیچ چیز ندیده ای نمی بینم حتی کوچک

انسان بسیار نعمت هایی دارد که به آنها توجه ندارد!
احسن به شما که هیچ چیز ندیده ای ندارید...
ممنون از حضور سرکار

غیاثی سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 07:27 ق.ظ http://shefaat.net

سلام ...
الهی ان مغفرتک اوسع من ذنوبی
رحمت و مغفرت تو خیلی بزرکتر از گناه منه
لطفتون همیشگی ممنون از حضور و محبتتون
ما را هم دعا ...
یا علی
درد دلای ریباتونو تو این ماه خواننده ایم ...
و حضور همیشگیتونو ان شاءالله میزبانی لایق...

غیاثی چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://shefaat.net

سلام
پادشاهی از عارفی پرسید :جمله ای برای من بگو که وقتی شادم غمگین و وقتی غمگینم شاد شوم. عارف گفت:این نیز بگذرد!
یادتون نره از دعا
از انسان جز خوبی نمیمونه برا هم خوبی طلب کنیم
ما را هم دعا ...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد