هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

سلام انقلاب !

سلام بر تو ای انقلاب عزیز،چطوری ؟امیدوارم از زخمهای دوران،از پا نیفتاده وخسته

نشده باشی و همچنان به زندگی ات ادامه بدهی،اگر از احوال من هم خواسته

باشی،الحمدلله خوبم و مثل تو که سختیها را تحمل می کنی،طاقتم، طاق نشده

و ادامه میدم، راستی حالا که ۳۳ ساله

شدی،از گذشته چیزی یادت مونده؟

یادته پدر عزیزمونو،! چقدر با حرارت و سیاست پاک و با صبر و تحمل،ما رو با هم آشنا کرد؟

یادته برای اومدنت،چقدر از برادرامون و خواهرامون،خونشونو روی آسفالت خیابونای شهرها

و روی موزائیک کف سلولهای رژیم طاغوت،ریختند ؟؟؟

یادته،حتما یادته که صفا و صمیمیت،حرف اول رو می زد و همه باهم دست بدست هم

تو رو آوردیم و با هم یکی شدیم؟؟؟

بعدشم که حمله کردند تا هرچی از من و تو مونده،غارت کنن و ۸ سال طول کشید

تا از شر اون دیوونه خلاص شدیم اونم ب معرفتشون بودا اونهمه آدمای پاکی که از دست دادیم !!

همینجور هر روز و هر سال رشد کردیم و بزرگ شدیم....

یواش یواش آدمایی که دنبال سود ! بودند از روند ما،جدا شدندو ما با هم ماندیم...


کم کم  آدمایی که معلوم نبود تو روزای سختی کجا بودن ،ظاهر شدند،همونایی

که به هر قیمت میخواستند سوار گرده ی ما بشن !که شدند....!!!!!!!!!!!!!!

پدر نداشتیم،برادر بزرگمان هم تمام تلاشش را میکرد تا وضعیت را سر پا

نگه داره،اما اون نامردا زورشان بیشتر از معرفتشون بود !

اومدن و همه چیز را به نفع خودشون مصادره کردن و از همه چیز هم معنی

جدیدی به مردم اعلام کردن،از اصل اساسی ولایت فقیه...تا اقتصاد و ...هر

چیزی که فکرش را بکنی،تغییر دادندو فرزندان دیگر و برادران و خواهرامونو یکی

پس از دیگری از صحنه خارج کردن و بعضی هاشونو زندون کردن و ...

هر بار هم خواستیم کسانی را برای باز پس گیری خودمون! بفرستیم تو اونا،

که حق ما رو بگیرن،به روشهای گوناگون ،تبدیل به خص(خس!) و خاشاک

شدیم و هر چه گفتیم بابا اینا نفوذین! کسی گوش نکرد و نکرد ...



....امروز داریم باز هم آدمایی را برای سر و سامون دادن به وضعیتمون

انتخاب میکنیم،که باز هم موج جدید تهمتها و آزار و اذیت و پاره کردن عکس

و...................

انقلاب؛عزیزم؛!ما کی روی خوشی و آرامش و میبینیم........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

از من و تو که گذشت،بچه هامون میبینن؟؟؟؟؟

نظرات 23 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://aftabealamtab.mihanblog.com/

نخیررررررررررررررررر
هیچ هم از شما نگذشته
بچه هاتون در کنار شما آرامش دارن
بدون شما هرگز بابا

سهبا شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

سلام بزرگوار .
وقتی شما که انقلاب رو با دستهای خودتون به بار نشوندین , جواب این سئوال رو ندونین , من و امثال من , جز گیجی و سرگردونی چی داریم ؟
فقط توکل می کنیم به خدا و به نماینده معصومش بر زمین چشم امید داریم .
دلتنگتان بودم بزرگوار .

دوست سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

ظهور روح بلند و ملکوتی ((خلخالی)) در عراق !

http://www.asriran.com/fa/news/205212/جنایت-بی-سابقه-عناصر-خودسر-سنگسار-90-نوجوان-عراقی-واکنش-آیت-الله-سیستانی

دوست شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام محمد عزیز
آدرس بالا را برای یاد آوری گذشته گذاشتم و میخواهم آنرا پس از دیدن بعضی از دوستان ! پاکش کنی روح پاک تو وامثال تو و فضای وبلاگت بسیار والاتر از نام کسانی ست که چند روزی بر مسند قدرت نشستند و تا میتوانستند سلایق و عقده های شخصی و مریضی روح خود را به دیگران تحمیل کردند و سپس نام مقدرات الهی بر آن نهادند !.و رفتند .تو گویی هیچگاه نبودند.... !
البته شاید باز هم آدرسی را داشته باشم تا برایت بفرستم با آنها هم همین کار رو بکن.
جسارتا.

میخواستم چند جمله درد دل کنم اما گفتم روزهای آینده سال نو در پیش است باشد برای بعد.
سال نو پیشاپیش بر تو و خانواده محترمت مبارک
در صحت و سلامت باشی

داداش محمد یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام ...من اپم زودی بیان منتظرم...راستی پیشاپیشم عیدتون مبارک

مریم دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

هیچکس، هیچ فصلی را بر بهار ترجیح نمی دهد. بهار فصل
رهایی از “خاک” است.بیایید همه ی فصل ها بهاری بمانیم
پیشاپیش سال نوتون مبارک پدر

سلام عزیزم:
سال جدید و همه سالهای عمرت برایت مبارک باشد.

محسن اسداللهی شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

نه هوای تازه و نه لباس نو می خوام
هفت سین من تویی من فقط تو رو می خوام

دلم امشب از خدا جز تو هیچی نمی خواد
کاش یکی ما دو تا رو واقعا آشتی می داد

شب عیدی آسمون وقتی که می باره
بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره

ببین امشب قلبم مثه آیینه روشنه
آیینه ی زلال من دیدنه عید منه


سال نو یعنی تو وقتی از در توو می یای
نذر کردم امشب سفره چیدم که بیای

شب عیدی آسمون وقتی که می باره
بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره

ببین امشب قلبم مثه آیینه روشنه
آیینه ی زلال من دیدنت عید منه

شادی از تقویمم بی تو رفت و برنگشت
انتظارت منو کشت توی سالی که گذشت


(خدا وکیلی شعرش خیلی قشنگه)

آره ولی!یک کم تو خوندنش مشکل دارم !!

سهبا دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام . بهارتان سبز . سال نو با نوشته ای نو به روز نمی شوید بزرگوار ؟ دلتنگیم ...

علی تنکابنی پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 03:42 ق.ظ http://shahadat4.blogfa.com

نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

http://shahadat4.blogfa.com

علی نیک بخت دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://kholoud.blogfa.com

نامه ای به یک فرزند انقلابی
انقلاب چه سلام و چه علیکی؟!!! امیدوارم هرچه زود تر پایت را از روی گلوی ما برداری،حال ما خوب نیست،بجای ما فکر میکنی ،تصمیم میگیری،مگر ما ابزار دست تو هستیم! انقلاب به گفته هایت در روزهای اولیه توجه داری؟
پدر عزیزت یادته،اگر یادت نیست،من کاری نمی توانم برایت انجام بدهم،میدانی چرا چون رفتار تو توانی برایم نگذاشته.رفتار تو زندگی کردن را از من وهم نسلی هایم گرفته، بجایش گندگی را در خون های ما تزریق کرده.امروز حتی خون رگ هایمان بدرد اداره خون (هلال احمر)نمی خورد.هیچ کسی توان یکی بودن، با دیگری را ندارد.به تکلیفت استادانه عمل کردی.ولی به شعار هایت ...
انقلاب (نامرد)، روزهای گذشته دوستم(یک بچه شهید) در دفتر کارم میگفت: روی ازدواج ندارم.گفتم چرا؟!
گفت :مادرم 25 سال است به پای من نشسته چطور بروم و او را تنها بگذارم.
و ای انقلاب تو میدانی جوابی برایش نداشتم. وهم دیگر را بروبر نگاه میکردیم.فقط تو به این سوال جواب نده خودمان به بدبختی حلش میکنیم.چون اگر تو جواب بدهی چیزی جز نابودی سر راه ما قرار نخواهی داد.
انقلاب عادت داری،انفجاری عمل کنی وبعد به خواب خرگوشی میروی! در حالت بیداری هم مستی ،بسیار پرهزینه عمل میکنی، قبول نداشته باش،مهم نیست. کافی است 2 واحد دانشگاهی تاریخ انقلاب را فقط مطالعه کنی.هر از چند گاهی بیدار میشوی برای موافق ومخالفت هزینه درست میکنی وظاهراً لذت میبری ودوباره میخوابی!!!
محمد مهین خاکی عزیز
دوستت دارم.با همه انقلابی بودنت.ولی خواهشی دارم:
تو که فرزند انقلابی تو که پدرش را میشناسی و توان حرف زدن با آن را داری به انقلاب بگو همان طور که پدرش حاکمیت قبلی را نخواست ما هم این را نمی خواهیم.از طرفی توان دعوا کردن با آن را هم نداریم.چون روش های پدرش را قبول نداریم.فرزندانش امروز به یکدیگر رحم نمی کنند ،چه رسد به ما،بدا به حال ما که قربانی زیادی برایش نداده ایم.
امیدوارم پدر وپدران دوستان من را پذیرفته باشد،وپایش را از روی گلوی ما و هم نسلی هایم بردارد تا کمی نفس بکشیم.
ما نیازمند آرامشیم.ما نیازمند آسایشم.ما نیازمند آزادیم.ما نیازمند انسانیت و سر سبزی هستیم.
علی نیک بخت شخصی که انقلاب را به عنوان ولی نمیپذیرد.

سلام:علی عزیز:
جوابی برایت ندارم! الا اینکه تو و هم نسلی هایت،پدر را نمی شناسید
و اگر چیزی شنیده اید شاید ناقص باشد،یا از کسانی شنیده اید که از
او و حضور او و یارانش،دل خوشی نداشته و حرکتش را مصادره و ناقص،
رها کردند....
علی جان اصولا زندگی در این دنیا همینجوریش سخته !چه برسه تو
زمان و مکانی باشی که همه فاکتورهای زندگی ات به هم خورده باشد!
من هم وضع بهتر از تو و دوستانت ندارم.....
چی می خواستیم،چی شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام به تازگی وبلاگی ایجاد کرده ام تقریبا به اسم وبلاگ شما. من وبلاگ شما را تاکنون نخوانده ام اما به نظرم همانطور که وبلاگ شما با وبلاگ من قرابت از نظر اسمی دارد شاید از لحاظ محتوا نیز نزدیک باشد اگر مایل بودید به این وبلاگ سر بزنید و این کودک نوپا را با نظر های خودتان یاری کنید.
WWW.HOBOUTEMANDARKAVIR.COM
هبوط من در کویر

سلام:
علی آقا آمدم و خواندم و لذت بردم از پشتکار شما و سوال مهمی که
مطرح کرده اید.موفق باشید.

برقبانی جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://khademoshohada1.blogfa.com

سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوازم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

اگه دوست دارید تو اعتکاف حرم امام رضا شرکت کنید سریعتر تشریف بیارید.

به دوستان و آشنایان و .... هم خبر بدید تا اگه اون ها هم دوست داشتن بیان و تو اعتکاف شرکت کنند.

اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا

بصیرت ۱۱۰ دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://mramira.blogfa.com

سلام

خدا قوت


با مطلب سرنوشت دنیا طلبان... در خدمتتون هستم.



مدد مولا

[گل][گل][گل]

Sahar چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://daftaresepid.jbg.ir

مثل ستاره
پر از تازگی بودی و نور
و در دستت انگشتری بود از عشق
و پاکیزه مثل درختی
که از جنگل ابر برگشته باشد

سرآغاز تو
مثل یک غنچه سرشار پاکی
زمین روشنی تو را حدس می زد
تو بودی ،هوا روشنی پخش می کرد

و من
هر گلی را که می دیدم از
دستهای تو آغاز می شد
و آبی که از بیشه ای دور می آمد آرام
بوی تو را داشت

من از ابتدای تو فهمیده بودم
که یک روز خورشید را خواهی آورد
دریغا تو رفتی!
هراسی ندارم
مهم نیست ای دوست
خدا دستهای تو را
منتشر کرد...

دوست دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

دوست
(همان دوست و برادر شما)

از انقلاب گفته ای !
این اتفاقی بود که بایستی می افتاد!
رهبرش یا مجریانش مهم نیست و نخواهد بود !
ما یه بدهکاری بسیار بزرگ و خیالی به مذهبیون و مذهب داشتیم ...
بایستی از نزدیک و با گوشت و پوست و خونمان آنرا تجربه میکردیم.
از مجاز به واقع رسیدیم ! و چه تلخ بود این تجربه !
البته کسانی در دهان آتش آنرا تجربه کردند و خیلی ها با داستان سرایی و دلالی ! از کسانی که در دهان آتش بودند به دنیایی از پول و قدرت رسیدند !
تمام اینها اصلا شاید مشکلی نباشد.مشکل آنجاست که شاید باز هم فراموش کنیم و دوباره به خیالی موهوم دل ببندیم و گذشته دوباره تکرار شود.
اما من فکر میکنم این پوست اندازی حداقل صد سال دیگر طول خواهد کشید تا بتوانیم ما مردم از آن بدهکاری خیالی دست بکشیم !!
بگذریم ...
ببخشید مجبورم با ادبیات شوفری خاص!!! بنویسم !
راستی اگر شوما شوفر بودی واسه یه مسافر هشتاد نود ساله ((چیقد)) میگیرفتی ! اگه میخواسی اونو یه چل پنجا کیلومتری تو شر بچرخونیش !
.
دو تا آدرس ذیل دونفر از دوستان نزدیک و خاص ! دو حکومت را معرفی میکند مقایسه آنان و نتیجه کار آنان و برخورد سران با آنان را شما بررسی کنید شاید مثل من بد بین نباشید !
1
http://www.seemorgh.com/news/default.aspx?tabid=2242&conid=130049

2
http://fa.wikipedia.org/wiki/محسن_رفیقدوست

بسیارند کسانی که همچنان چراغ خاموش هرچه میخواهند میکنند و کسی هم کاری به ایشان ندارد و اصلا نامی هم ازشان برده نمیشود .نامبرده یکی از هزاران است و مشتی از خروار.
یادت گرامی انقلاب !
خنده و شادی و امیدواری را برای مردم آرزومندم.

مریم یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا
پدرم روزت مبارک
.دختر کوچک فراموش شده ات

برقبانی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://khademoshohada1.ir

سلام دوست عزیز و بزرگوار
امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

با مولودی های بسیار زیبا از مداح هیئتمون کربلایی روح الله غیاثی و
(ویزای جهنم صادر شد!!!) منتظرتون هستم.

حتما تشریف بیارید ودانلود کنید که بسیار زیباست.

یادتون نره اگه لایق دونستید دعا کنید دوباره راهی کربلا بشم.
برا شهادتم دعا کنید.


اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی.
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا

سلام همرزم عزیزم که لایقت محبت شماندارم
کلی مارو فراموش کردی؟؟
والذین صبرو علی ربهم ینوکلون...

خادم الحسین(ع) سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://safirerahmat.blogfa.com/

به دنبال خدا نگرد زیرا ...

به دنبال خدا نگرد خدا در بیابان های خالی از انسان نیست، خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست.

به دنبالش نگرد، خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست

خدا در قلبی است که برای تو می تپد، خدا در لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره می گیرد، خدا آن جاست

در جمع عزیزترین هایت، خدا در دستی است که به یاری می گیری، در قلبی است که شاد می کنی، در لبخندی است که به لب می نشانی.

خدا در بتکده و مسجد نیست، گشتنت زمان را هدر می دهد، خدا در عطر خوش نان است، خدا در جشن و سروری است که به پا می کنی، خدا را در کوچه پس کوچه های درویشی و دور از انسان ها جست و جو مکن، خدا آن جا نیست

او جایی است که همه شادند و جایی است که قلب شکسته ای نمانده در نگاه پرافتخار مادری است به فرزندش

در نگاه عاشقانه زنی است به همسرش باید از فرصت های کوتاه زندگی جاودانگی را جست.

زندگی چالشی بزرگ است، مخاطره ای عظیم فرصت یکه و یکتای زندگی را نباید صرف چیزهای کم بها کرد چیزهای اندک که مرگ آن ها را از ما می گیرد زندگی را باید صرف اموری کرد که مرگ نمی تواند آن ها را از ما بگیرد زندگی کاروانسرایی است که شب هنگام در آن اتراق می کنیم و سپیده دمان از آن بیرون می رویم فقط چیزهایی اهمیت دارند چیزهایی که وقت کوچ ما از خانه بدن با ما همراه باشند همچون معرفت بر الله و به خود آیی دنیا چیزی نیست که آن را واگذاریم

دنیا چیزی است که باید آن را برداریم و با خود همراه کنیم .

سالکان حقیقی می دانند که همه آن زندگی باشکوه هدیه ای از طرف خداوند و بهره خود را از دنیا فراموش نمی کنند

کسانی که از دنیا روی برمی گردانند نگاهی تیره و یأس آلود دارند آن ها دشمن زندگی و شادمانی اند خداوند زندگی را به ما نبخشیده است تا از آن روی برگردانیم سرانجام خداوند از من و تو خواهد پرسید: آیا «زندگی» را «زندگی کرده ای»؟

ثنائی فر چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام و عرض ادب و ارادت دلتنگتان هستیم

مریم شنبه 3 تیر 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام پدر
ولادت حضرت عباس و روز جانباز رو بهتون تبریک میگم
دلم براتون خیلی تنگ شده مهربونم
کجایین شما آخه؟

دوست یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام و آرزوی سلامتی.

https://lh5.googleusercontent.com/-Gq7Hp1UQm1Q/T_hxvLTwGWI/AAAAAAAADnY/Twi16X8gujc/w497-h373/252630_484964371517109_1018364320_n.jpg

دوست دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام

http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-snc7/304615_380820931983437_999985475_n.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد