هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

سلام احمدسوداگر...

...سلام احمد،بعد از یک سال که ندیدیمت،اتفاق خاصی جز روزمرگی! های یومیه

نیست،و آنان که تو را و عظمت تو را ندیدند،چون کور موشهای زیر زمین،از سوراخها

بیرون آمده و در مراسم سالگردت،در کنار گوشه ها نشسته و با بهت! نظاره میکردند

که ما دوستت داریم و هنوز ،تا همیشه با تو هستیم.راستی مطهره با بزرگی تمام،از

تو و بابایی هایت، برایمان گفت و دوستانت از نبودنت......

حاجی:راستی داداش حسن،چقدر شبیه توست!!انگار وقتی دلمون تنگ شد،با دیدن

حاج حسن،قدری از جای خالیت برای ما یتیمان شهدا! پر میشه....

خوب شد که با محمود و ناصر و ...هستی و با مادنیایی ها نماندی،الهی چسب دنیا ،از

ما هم کنده بشه.

به امید دیدار عزیزم


نظرات 7 + ارسال نظر
سهبا دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 10:14 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

سلام برادر بزرگوارم . دلتنگ حضورتان بودیم ...

سلام:
...همیشه یاد ت و برق نگاه معصومانه فرشتگانت را در یاد،
نگه خواهم داشت...
سلام مر برسان....

مریم دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام مهربان پدر
چقدر دلتنگتان بودم عزیز
چسب دنیا همون بهتر بچسبه ایشالله که هزار ساله بشین این حرفا چیه نزدیک سال نویی میزنین
باز من سراپاتقصیر یه چی بگم برای مرگ و مردن حرفم حقه اما شماها که بی گناهین و پاک چرا از این حرفا میزنین؟

سلام مریمی:
تو خوب و پاکی.....

یک دوست دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام
چه محاوره زیبایی....
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

سلام:
زیبایی از خوبی شماست............

مریم شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

رفته بودم به جایی که شما پا گذاشته بودین یه روزایی پدر
سفر بود به سرزمین دل عشق و نور
خاکش را بوسیدم
نمیدانم من فقط حس میکردم یا دیگران هم؟؟؟
طلاییه بوی یاس میداد

سلام:
لابد همه اینگونه اند...

مریم سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام پدر
سال نو رو بهتون تبریک میگم
به دعای سر سفرتون نیاز دارم
اونجا که میگه حول حالنا الی احسن الحال

سلام:
عیدت مبارک.......

سهبا چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام برادر بزرگوارم . در آستانه سال نو بهترین رنگهای زندگی را برایتان از خالق زیباییها خواستارم . امید که شادی میهمان قلب مهربانتان باشد . همیشه سلامت باشید و برقرار .

سلام:
...و بهترینها را برای تو که بهترینی .....

آیینه رویا سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام
.......................
زیبا بود
برایم زیاد دعا کنید لطفا




























سلام:
دعا کردم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد