هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

درد


....سعید با دوربین نگاه کرد و شهادت ایزدی را دید .اشک نگاهش را تار و کدر کرد ،اما همچنان دوربین به چشم داشت . آخرین لحظه ها را هم باید می دید. باید می دید که یکی از سربازان عصبانی به طرف فرهاد رفت و دو سربازی را که او را روی زمین می کشیدند ، کنار زد و فرهاد را به رگباربست .


کیانی و بقیه همچنان در میان درختان می دویدند .کیانی چشمش به عباس افتاد که بیهوش روی زمین افتاده بود .همه ایستادند.احمد به سراغ عباس رفت . کامران با بی سیم حرف می زد .یکباره به گریه افتاد. خاکی ناباور به او نگاه کرد . کامران گفت :ایزدی شهید شد !....


.........................................

سلام دوستان

بالاخره کتاب" درد "نوشته جناب آقای صادق کرمیار در سالن همایش موزه دفاع مقدس رونمایی شد .

کتاب با موضوع خاطرات بچه های اطلاعات عملیات دفاع مقدس نوشته شده . اگر فرصتی بود نگاهی بیندازید

نظرات 8 + ارسال نظر
سهبا سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام برادر بزرگوارم. خوشحال میشوم این کتاب ارزشمند را در دستانم داشته باشم و با دل بخوانم . لطف می کنید اسم انتشارات این کتاب را بفرمایید؟

سلام:
انتشارات عصر داستان وابسته به بنیاد ادبیات داستانی.

آیینه رویا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام
طرح جلدش که خیلی خوب انتخاب شده امیدوارم کتاب خوبی باشه

سلام:
من خوندم بسیار جالب است حتما بخونید!
وقایع مستند،ولی در قالب رمان آمده و بسیار شیرین است.

علی محمد لو چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

ز( ۶/۹/۹۲ ) که این مطالب را می نویسم کمتر از سه ماه است که مدیریت شهری در شهر محمد شهر همچون سایر شهر ها کار خود را آغاز کرده است. در آغازین روز کاری شورا مطلبی با عنوان " شورا ی چهارم:انتظار معقول – انتخاب خطیر – احتمال خطر" در همین وبلاگ نوشتم . متاسفانه برخی پیش بینی ها در زمان بسیار محدود دارد خود نمایی می کند . توصیه می کنم با خواندن آن مطلب وضع و روند تغییر مدیریت و اقدامات بعدی را به قضاوت بنشینید. از نشانه های شوم و مشهود می توان به:۱- تامین خانه ۲- در خواست اشتغال برادر در کنار خود۳- در خواست ماشین با شرایط ویژه را نام برد .

این در حالی است که اقتصاد مقاومتی و تورم در سطح کلان،وضع ساختار سازمانی شهرداری محمد شهر و نیازهای عمومی شهربر کسی پوشیده نیست .

در زمان مناسب بررسی مفصلی ارائه خواهد شد.

سلام:
شورایی که افراد تحصیلکرده در حد دکترا در آن هستند، و مایه مباحات ما هم بودند،اسیر دست همان سالوسهای همیشگی شده و شهردار عزل شده بندر دیلم ! را آورده اند و با همین ولنگاریها،فردا یک دزد بزرگتر! بالای سر مردم بدبخت ما سایه افکنده و باید دودستی بر سرمان بزنیم که.....

مریم پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام مهربان پدر
خب آخه ما الان از کجا این کتاب رو گیر بیاریم
یه کتاب هست با موضوع جنگ و دفاع
به اسم دوستی صمیمانه با تانک ها
خیلی وقته دنبالشم... اما نیست
و اینم که اضافه شد...
راستی فکر کنم یکی از شخصیت داستانهای این کتاب هم خودتون باشین... درست میگم؟؟؟

سلام:
انتشارات عصرداستان چاپش کرده.
منم توش نیستم ...
میخوای آدرس بده برات بفرستم!

مریم جمعه 22 آذر 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

واقعنی برام میفرستینش بابا جونم؟؟؟
آخه من راضی نیستم به زحمت بیفتین
یعنی اون کتابه هم من اسمش رو بردم هست؟؟؟

دوستی با تانکها رو من ندیدم ولی میشه پیدا کرد...
درد رو هم که دارم برات میفرستم.آدرس؟!!!

تنفس جمعه 22 آذر 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
غروب آدینه اتان بخیر.
کتاب را که دیده ام و بخشهایی از آن را خوانده ام .
جلد وزین و متن روانی دارد .
آقای کرمیار قلم توانایی دارند .
برقرار باشید.
..............
راستی اینجا چرا آیکون شکلک ها فعال نیست ؟!

سلام:
سلامت باشید.
ایرادای کوچکی داره ولی جالبه که برای اولین بار موضوع بچه های
شناسایی درست مطرح شده البته کامل نیست ولی شروع خوبیه
امیدواریم از این دست کارای مستند بیشتر نوشته بشه.

هستی شنبه 7 دی 1392 ساعت 01:32 ق.ظ

این کتاب را فک کنم من خریدمش
حتما می خونمش
از توی نمایشگاه کتاب خریدم حتمنی خودشه باید برم پیداش کنم ببینم خودشه

هستی شنبه 7 دی 1392 ساعت 01:42 ق.ظ

نه نه اشتباه شد ندارم این کتاب را
مدتی است دیگه به حرفتون گوش کردم از فاز خاطرات جبهه اومدم بیرون

سلام هستی:
هستی؟!!!
بفرستم برات؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد