هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

نوروز

 

 

باز هفت سین سرور 

ماهی وتنگ بلور 

باز هم شادی عید 

آرزوهای سپید 

باز لیلای بهار  

باز مجنونی بید 

باز هم رنگین کمان  

باز باران بهار  

باز گل مست غرور 

باز بلبل نغمه خوان 

باز رقص دود و عود 

باز اسفند و گلاب 

باز آن سودای ناب 

کورباد چشم حسود 

باز نوروز سعید 

باز هم سال جدید 

باز تکرار دعا  

یا مقلب القلوب 

یا مدبر النهار 

حال ما گردان تو خوب 

راه ما گردان تو راست.... 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.mozhgan.blogsky.com

شیشه عطر بهار
لب دیوار شکست
و هوا پر شده از بوی خدا
چه دعایی کنمت بهتر از این
خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق
روزگارت خوش باد
آرزومندم که سال ۱۳۸۹ برایتان سرشار از موفقیت باشد و هچنین دوستای خوب برای هم

شاسوسا یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.hobouterang.persianblog.ir/

عیدتون مبارک

سعید یکشنبه 29 فروردین 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.سال نو مبارک.شرمنده از اینکه دیر رسیدم خدمتت و شرمنده که نگرانت کردم.راستش من چند وقتی حسابی سرم شلوغ شد امتحانات دانشگاه و .... و همین هفته ۲/۲ عروسیمه و حسابی مشغول کارو .... انشاالله بعد تموم شدن مراسم و رفتن ماه عسل حتما آپ میکنک و خدمتت میرسم.
قدرتمند و پیروز باشی

بهروز دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

حاجی جان سلام.
باعرض شرمندگی تبریک می گویم.
می دانم نمی دانی چقدر دلم می خواست در عروسی عزیز دلم حضور پیداکنم.اما چه کنم که اتفاقی نا گهانی چنان که افتد ودانی ما را از این محفل با صفامحروم کرد.خدا سایه شما را از سر ما و آنان کم نکنادو مبارک باشدان شاالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد