هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

کهربا

 

 

 

من نه خود میروم او مرا می کشد   

کاه سر گشته را کهربا می کشد 

 

چون گریبان ز چنگش رها می کند   

دامنم را به قهر از قفا می کشد 

  

دست وپا می زنم می رباید سرم  

سر رها می کنم دست وپا می کشد 

  

گفتم این عشق اگر وا گذارد مرا  

گفت اگر واگذارم وفا می کشد 

  

گفت از آن پیشتر این مشام نهان  

بوی اندیشه را در هوا می کشد 

  

گفتم این حرف تو خفته زیر زبان  

حرف نا گفته را از خفا می کشد 

 

لذت نان شدن زیر دندان او  

گندمم را سوی آسیا می کشد 

  

 سایه ی او شدم چون گریزم از او ....؟! 

                   در پی اش می روم تا کجا میکشد                   

                                                                                                     ابتهاج

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام خوبین شما وبلاگتون پرمحتواست انشالله روزبه روزهم پررونقتر بشه

سلام
ممنو ن از لطف شما !

ارادتمند یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام و ارادت
فقط میتوانم نقلی کنم مثل حضرتعالی از هوشنگ ابتهاج که:
من آن ابرم که می خواهد ببارد
دل تنگم هوای گریه دارد
دل تنگم غریب این در و دشت
نمی داند کجا سر می گذارد.
عزت زیاد

سلام

بوی خوش تو هر که ز بادصبا شنید از یار آشنا نفس آشنا شنید

شهرام دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

کوتاه ترین راه ها

1) کوتاه ترین راه برای داشتن روانی سالم ، در نظر گرفتن زمانی برای شادی و خنده در هر روز است.
2) کوتاه ترین راه برای رسیدن به آرامش ، آن است که کمتر به چیزهایی که نداری فکر کنی.
3) کوتاهترین راه برای اثبات دوستی ات به یک دوست ، آن است که شنونده خوبی باشی.
4) کوتاهترین راه برای فاش نساختن راز دیگران ، آن است که هرگز به رازشان گوش ندهی.
5) کوتاهترین راه برای تحقیر نکردن دیگران ، این است که فقط چند لحظه خودت را جای آنها قرار دهی.
6) کوتاهترین راه برای رسیدن به قدرت واقعی ، تقویت هر چه بیشتر منطق است.
7) کوتاهترین راه مبارزه با ترس ، روبرو شدن با آن ترس است.
8) کوتاهترین راه برای رسیدن به تکامل ، انتقاد پذیری است.
9) کوتاهترین راه برای دروغ نگفتن ، شجاع بودن است.
10) کوتاهترین راه برای داشتن یک ارتباط سالم ، داشتن فکر و اندیشه سالم و قلب پاک است.
11) کوتاهترین راه برای حسرت نخوردن ، آن است که همیشه در حال زندگی کنی.
12) کوتاهترین راه برای این که نخواهی چیزی را بخاطر بسپاری ، نگفتن دروغ است.

شهرام جان
من هم قکر میکنم کوتاهترین راه برای رسیدن به خدا دوست داشتن خلق اوست..... !

محسن طبشی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

محمد عزیز
تو یادگار فریاد خوبان در همهمه دود و آتش و خونی
تو یادآور یاران سفر کرده به دشت عشقی
تو مهر و صفا و استقامت و ایثار را تجلی بخشی
تن زخم خورده تو تلنگری است بر بی خبری من و امثال من
و چه خوب در دوران خاموشی خاکریزها و در سکوت پر معنای مسلسلها به وادی پر هیاهوی نگارش و فریاد قلم پرداختی
ای چشمه جوشان مهر یاد یاران را چکه کن

من در مقابل لطف شما غیر از شرمساری، چیزی ندارم،آقا محسن:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد