هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

جایی که من معمولا هستم (بیابان)، دسترسی به اینترنت و جی پی اس و ..... ندارم باید بیام شهر تا حرفامو بزنم،ببخشید که فاصله می افته! دیدین که هنوز تو قرن بیست ویکم مردم را با مقدس مآبی فریب می دهند!!!! تقدیس فقط در امور اعتقادی مناسبت دارد و بس، نه در امور خدماتی. بیاین مرد و مردونه با وارثان مردان خدا بازی نکنیم. شما مدال بدید یا ندید،اینا خدایی اند و مدال صبر و مقاومت در برابر طعنه ها و کمبودها و دوری ها را بر گردن دارند.      کی دست از عوام فریبی بر میدارید.بابا بی خیال برید دنبال رای جای دیگه بگردید. محمد

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد مهدی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://sobhe14.blogfa.com

سلام
هملنطوری که تو یه پست در باره مخاطب ها گفته بودیدمهم نیست چند نفر به تو گوش میدهند،مهمتر اینه که خوب گوش میکنند. حرف قشنگی اما به دوروبرمون نگاه کنیم با همین عوام فریبی هر یکی را به نحوی فریب می دند.
مجوز واردات ماشین
سیب زمینی
پرتقال
سهام عدالت
و...

سلام
محمد مهدی جان ،این مهمه که افرادی مثل شما این مطالب را می خونند،وگر نه دل من هم از این عوام فریبی و گول زدن مردم خونه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد