هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

باز انتخابات!

.....باز انتخابات ، باز جنجال و غوغا و باز رقابت تا پای جان.....!!!!!!

و....احتمالا باز تسویه حساب بعد از آن....!!!!!

ایندفعه ،لطفا دعوا نکنیم....!!!!!!

ما انسان هستیم،.....!!!!!

حرف بزنیم.................................................................

نظرات 2 + ارسال نظر
سهبا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

کاش بلد باشیم حرف بزنیم , درست حرف بزنیم ...

سلام برادر بزرگوارم. می دانم این روزها شما هم دردهایتان تازه شده اند باز...

... سلام خواهر:
الحمدلله به خیر گذشت...
درد ما هم دائمی است و چاره ندارد،شاید هم جوابش آتش باشد !

راستی زندگی بدون قهرمانت را تمرین میکنی ؟!
چاره نیست در کشاکش دهریم و هر منزل فقدانی...
روحش شادان باد...

مریم چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

ولادت سقای دشت کربلا... علمدار عشق... سردار علقمه و روز جانباز رو بهتون تبریک میگم مهربان پدر بلاگستانم
دلم براتون تنگ شده بود و منتظر بهانهـ...
که جور شد:)

من انتخاب می کنم و من رای میدهم~~> کامنت مرتبط :))

سلام مریم جان:
متشکرم و ببخشید که دیر جواب دادم .آخه همین جریانهاییکه سالهای
اخیر پدیدار شده اند،باعث کدورت بین من با یکی از عزیزترینام شده و
دل ودماغ نداشتم،تا اینکه به مدد خدای بزرگ و اراده مردم،تو کوچه ما
هم عروسی شد!! یعنی بعد از هشت سال نفاق و دو رویی،طعم اعتدال و آرامش را خواهیم چشید و روحانی،سنبل این آرامش شده
کمی خوشحالم،چون افراطی ها در کمین هستند......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد