هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

هبوط

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت. نه آنچنان که «کسی میخواست»٬ که من کسی نداشتم. کسم خدا بود٬ کس بی کسان.

سلام بسیجی........!

 

 

.....تا حالا چند بار خواستم مطالبی را برایت بنویسم، اما نمی شد! 

 

امروز که دوباره بعد از سالهای متمادی که از دفاع می گذرد،مراسم و خاطرات و حرف و حرف و... را میبینم و می شنوم،خواستم بگم که تو اینگونه در کنار تانکی که معلومه غنیمتی هم هست،آرام و با تفنگ در آغوش خوابیده ای،تو که بسیجی بودنت از تک تک سلولهای صورت معصومت پیداست،تو که غیر از دو تکه لباس خاکی و ساده چیزی به تن نداری،تو که خستگی از غبار روی چهره زیبایت کاملا معلومه،تو که آنجا آرمیده ای و خانواده ات در طول نبودنت، نگران تو هستند، 

  

و تو که . . . . 

 

امروز ما را چگونه میبینی!!؟ 

 

ما کجاییم و تو کجا !!؟ 

 

تو هیچوقت نخواب و ما را نیز نگذار که بخوابیم،که خواب غفلت بد خوابی است! 

 

..... من دیگه گلایه نمی کنم،من دیگه از آرزوهایم زیاد حرف نمی زنم،من دیگه دنبال گم شده ام در ناکجا آباد،نمی گردم،من دیگه فهمیدم که همه ما را زیر خاک کردند، یا حودمان زیر خاک شدیم! 

 

من از زیر خاک می گویم سلام بسیجی................!

نظرات 8 + ارسال نظر
دل خاکـــــی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 03:37 ب.ظ http://delekhaki3000.blogfa.com/

سلام...
خوبین؟
ممنون از حضورتون...
اگه این داستان گردباد خاموش رو تو یه فایل برا دانلود بذارین راحتتر نیست؟
با این سرعت هایی که هست یه کم زمان میبره....
البته جسارت منو ببخشین فقط یه پیشنهاد بود...
موفق باشین....

متشکرم.

سعی میکنم ولی دوستانی که منو در این وبلاگ یاری میکردند که خیلی

حق گردن من دارن،بعد از انتخابات ! تقریبا با من قطع رابطه کردن!!

من هم زیاد بلد نیستم و وقت کمی هم دارم،ولی چشم کسی رو پیدا

میکنم تا به من کمک کنه.

ابراهیم یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 12:18 ق.ظ http:///safirealsabeghon.blogfa.com

سلام....
چطوری محمد یاد کی وکجا افتادی که چنین بغض درگلو فشرده ای ای جا مانده.یاد ابراهیم ناطقی،عباس،و.......یادکسانی که زنده هستند وتو را فراموش کرده اند.
محمد ........

خدا را شکر که شمامیدونید که من بغض شخصی ندارم! من هر روز با یاد اون بچه ها زندگی میکنم.

دل خاکی چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 02:52 ق.ظ http://delekhaki3000.blogfa.com/

سلام
با مطلبی جدید به روزم...
مادر مرا ببخش...
[گل]

اومدم برات مطلب گذاشتم. از اومدنت هم سپاسگزارم.

سعید چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز . با تاخیر خدمتتون رسیدم شرمنده.
مطلبتون خیلی عالیه.
من آپم خوشحال می شم سر بزنی و نظرت رو بگی.
قدرتمند و پیروز باشی.

وبلاگتون جالبه اومدم سر زدم و مطلب هم گذاشتم.

علی پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 12:54 ق.ظ http://janbazweb.com

لطفا این نوشته را ببین

رزمندگان حسینی رزمندگان وسترنی

علی جان مطلب کلهر را خواندم،بدانیم که ما تربیت شده فیلم و مد و شخص خاصی نبودیم، ما در شرایطی قرار گرفتیم که باید انتحاب می کردیم همان طوری که برخی فرار را انتخاب کردند و امروز از گیسشان نمیگذرند(اشاره به کسانی که ژست اسلامی و ولایتی میگیرند)!! ما انتخاب کردیم تا از آب وخاک و.... هر چه که الان داریم و دیگران قیافه اش را می گیرند ! ، دفاع کنیم،مطلب ایشان را فرح پهلوی هم گفته بود!!!!!!

یک دوست جمعه 10 مهر 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

با سلام
دوست عزیز دل خا کی:
ضمن تشکر از پیشنهاد شما ،این وبلاگ را به دلیل انتشار داستان گرد باد خاموش ایجاد کردیم ومی تونستیم اونو برای دانلود بگذاریم(بصورت کامل )ولی بهتر دانستیم هر بخش از داستان را در یک پست بگذاریم که خواننده با تامل بیشتری آن را بخواند زیرا که 94 قسمت یعنی 311 صفحه از کتاب در یک بخش مستلزم خستگی زیاد خواننده برای ادامه داستان میشد لذا بهتر دانستیم که هر قسمت را در یک پست بگذاریم که خواننده با دقت و توجه منتظر ادامه داستان در پست بعدی باشد .بهر حال ممنون از توجه وپیشنهاد شما دوست عزیز

سعید شنبه 11 مهر 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیزم. مرسی از حضور گرمت.
قدرتمند و پیروز باشی.

بهروز سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 08:01 ق.ظ

حاجی جان!سلام.

جالبه من هم وقتی این مطلب رو دیدم یاد حرفی که ازبیوه شاه معدوم نقل کردن افتادم.از یک جنبه هردو درست گفتن .چرا که گفت ادب از که آموختی گفت از بی ادبان.ولی ما به عشق خمینی وبا شور حسینی قدم در راه نهادیم ودر عاشوراها کربلا ها آفریدیم.حاجی جان دوست داریم. به حاج آقا بزرگ هم دست بوسی مارا برسان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد